☃️Spríjemnite si chladné dni na Weedshope. Zľavy až 70%❄️

Doprava, platby a reklamácie

Možnosti dopravy, platby a ako postupovať pri reklamácii

Rýchle doručenie a jednoduché zaplatenie vašej zásielky je pre nás prioritou! Preto sme vóam spravili tento krátky prehľad, kde nájdete kompletne všetky informácie ohľadne dopravy, platieb a tiež reklamácie v prípade, že vám zásielka príde poškodená.

V našom e-shope môžete využiť hneď dvoch dopravcov. Kuriérsku spoločnosť DPD a výdajné miesta zásielkovej složby Packeta.

weedshopsk doprava reklamacie

Ako môžete vidieť vyššie, objednávku si môžete nechať doručiť až ku dverám pomocou kuriérskej služby DPD, tá vám v deň doručenia pošle SMS správu s približným časom doručenia + telefónnym číslom. V cene doručenia máte 2 pokusy na doručenie, pokiaľ teda ráno viete, že nebudete schopní si zásielku prevziať, alebo že budete na inej adrese, odporúčame kontaktovať kuriéra a dohovoriť sa s ním na tom, ako a kam vám zásielku má doručiť.

Ďalšou možnosťou je vybrať si v nákupnom košíku jedno zo stovky výdajných miest po celej SR, ktoré zaisťuje zásielková spoločnosť Packeta. Výdajné miesta Packety si vyberiete v košíku ale pozrieť sa na ne môžete napr. Tu: https://www.packeta.sk/pobockyDôležité!! So zásielkovou službou Packeta doručujeme len balíky do hmotnosti 10 kg. Balíky s väčšou hmotnosťou vybavujeme s kuriérskou službou DPD!

Doručenie pomocou služby Packeta trvá okolo 2-4 pracovných dní, podľa vzdialenosti a rýchlosti práce ich zamestnancov na DEPE. Výhodou ale je, že niektoré výdajné miesta sú otvorené aj cez víkend a môžete si tak svoje fajčiarske potreby vyzdvihnúť pokojne aj v sobotu či nedeľu.

V cene oboch prepravných spoločností máte tiež sledovací kód, ktorý vám po odoslaní objednávky príde do e-mailu. Ďalej máte v cene aj poistenie proti prípadnému rozbitiu vami objednaného tovaru. Či už sa vám teda počas prepravy rozbije celý sklenený bong, alebo len kotlík či adaptér, ihneď po tom, čo nám zašlete fotografie rozbitého tovaru a obalového materiálu, sa postaráme o náhradu.

Cena prepravy

Cena prepravy je v našom internetovom obchode rozdelená podľa prepravnej spoločnosti a hmotnosti balíka. Ich približné doručovacie termíny môžete vidieť vyššie.

Cena prepravy balíkovou službou Packeta je bez dobierky 4 EUR (len balíky s max. hmotnosťou 10 kg!!).

Cena prepravy  kuriérskou službou DPD bez dobierky sa pohybuje medzi 4,5 až 28 EUR v závislosti od hmotnosti balíka. Nižšie nájdete jej podrobný rozpis:

Hmotnosť balíka od 0 do 1 kg:         4,50 EUR 
Hmotnosť balíka od 1 do 3 kg:         5 EUR 
Hmotnosť balíka od 3 do 6 kg:         5,50 EUR 
Hmotnosť balíka od 6 do 10 kg:       6 EUR 
Hmotnosť balíka od 10 do 15 kg:     7 EUR 
Hmotnosť balíka od 15 do 20 kg:     8 EUR 
Hmotnosť balíka od 20 do 23 kg:     8,50 EUR 
Hmotnosť balíka od 23 do 28 kg:     9,50 EUR 
Hmotnosť balíka od 28 do 33 kg:     11 EUR 
Hmotnosť balíka od 33 do 35 kg:     13 EUR 
Hmotnosť balíka od 35 do 40 kg:     15 EUR 
Hmotnosť balíka od 40 do 45 kg:     18 EUR 
Hmotnosť balíka od 45 do 50 kg:     22 EUR 
Hmotnosť balíka nad 50 kg a viac:  28 EUR 

Všetky možnosti prepravy sú automaticky poistené proti strate či poškodeniu. Viac informácií o tom, ako správne reklamovať rozbitú objednávku nájdete nižšie.

Doprava zadarmo a minimálna výška objednávky

V našom obchode môžete využiť aj dopravu zadarmo, ktorú ponúkame na objednávky nad 75 € (Packeta) alebo nad 120 € v prípade kuriérskej spoločnosti DPD. Zvoliť si tak môžete výdajné miesta ale aj doručenie priamo k vám domov, a to aj zadarmo!

Jedinou výnimkou sú malé objednávky do výšky 5 €, ktoré bohužiaľ neodosielame na dobierku. Takúto malú objednávku vám samozrejme tiež radi zašleme aj s malým darčekom, ale len pri platbe dopredu - prevodom na účet.

Ako môžete za objednávku zaplatiť?

V internetovom obchode weedshop.sk ponúkame hneď niekoľko možností ako môžete zaplatiť za svoju objednávku. Všetky sú veľmi diskrétne a stopercentne bezpečné. Jedinou podmienkou pre využitie služby dobierka, je výška objednávky, ktorá musí presahovať 5 EUR. V prípade menšej objednávky je bohužiaľ potreba za objednávku zaplatiť dopredu pomocou bankového prevodu.


platba-kartou-online - Online pomocou kreditnej karty


Svoju objednávku môžete zaplatiť online pomocou kreditnej karty a platobnej brány, ktorú prevádzkuje spoločnosť PayU. Platba prostredníctvom tejto platobnej brány je veľmi rýchla a 100% bezpečná. Navyše je automaticky spárovaná s vaším nákupom už v priebehu niekoľkých minút po vykonaní tranzakcie.

dobirka-weedshop - Dobierkou


Svoju objednávku môžete zaplatiť tzv. na dobierku. Táto možnosť je veľmi obľúbená, bohužiaľ si za ňou prepravnej spoločnosti účtujú dodatočný poplatok vo výške 1,5 EUR.

prevod_platba - Bankovým prevodom


Ďalšou možnosťou ako zaplatiť za svoju objednávku je platba pomocou bankového prevodu. Táto možnosť trvá spravidla najdlhšie a musíte v prípade prevodu počítať s tým, že odoslanie objednávky bude o 1-3 dni zdržané podľa toho, ako dlho bude bankový prevod trvať. Všeobecne sú peniaze na náš účet pripísané už na druhý deň, avšak môže to trvať aj 3 pracovné dni.

Bankové spojenie:

Fio bank a.s.
IBAN: CZ3220100000002200979662
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Aby sme boli schopní spárovať, že daná platba patrí k vašej objednávke, prosím uvádzajte ako VS (variabilný symbol) číslo svojej objednávky!

krehke_bonga_reklamacia - Reklamácia tovaru - prišlo niečo rozbité?

Ako každý seriózny e-shop, aj my ponúkame v prípade rozbitia produktu okamžitú výmenu. Pokiaľ ste si u nás objednali, a vaša zásielka prišla poškodená alebo v nej niečo chýba, prosím postupujte nasledovne:

1) Kontaktujte náš online obchod e-mailom info@weedshop.sk. Náš pracovník, ktorý sa stará o reklamácie, vo svojom pracovnom čase sleduje e-maily, takže môže okamžite reagovať.

Do e-mailu prosím napíšte:

  • Číslo objednávky, vaše meno a priezvisko a popíšte vzniknutú situáciu.

K e-mailu prosím priložte aj fotografie:

1) Fotka celku - odfoťte nám prosím všetko, čo ste v objednávke dostali, vrátane obalového materiálu - ten je nutný doložiť v prípade rozbitého bonga či iných sklenených vecí.

2) Ďalej prosím priložte 1-3 fotografie, kde je vidieť, v akom stave produkt dorazil + detailnú fotografiu rozbitej časti.

Hneď, ako to bude možné dostanete odpoveď, v ktorej vám napíšeme ďalšie inštrukcie. Pokiaľ nebude potrebné nič ďalšieho dokladať, reklamácia takýmto spôsobom bude vyriešená. V niektorých prípadoch si rozbitý tovar nechávame zaslať späť, samozrejme na naše náklady. Po odoslaní e-mailu prosím počkajte na ďalšie inštrukcie.

Vzor správne spravených fotografií